24.08.2015

308. Czy znalazłam muzyczny hit lata?

Nie bardzo mam do czynienia ze słuchaniem radia. Takie coś zdarza mi się tylko, gdy jestem u rodziców, czasem podczas podróży samochodem. A w radiu często lecą jakieś nowości. I zazwyczaj jest tak, że wakacje mijają pod znakiem jednej piosenki. Może tak jest i z tymi, ale jakoś jej nie wyłapałam. Pod tym względem polegam tylko na czystym przypadku i YouTube. Przedstawiam kilka moich hitów wakacyjnych.

1. Fort Minor - Welcome



Jedyne 'rapsy', które do mnie trafiają. Mike Shinoda kolejny raz odwalił porządną robotę, nie mogłam się doczekać tego utworu. Aaa i teledysk - oprócz standardowego, istnieje także wersja 360 stopni.

2. Walk The Moon - Shut Up and Dance



Dzieło przypadku. Byłam u Małej, chyba na malowaniu włosów i usłyszałam tę piosenkę w tv. Chce się przy niej skakać, poprawia humor. ;)

3. Alter Bridge - Watch Over You




Ulubiona ballada od kilku miesięcy.

4. Marilyn Manson - Tainted Love



Bez względu na to, jak pan Manson zachowuje się na scenie, bardzo lubię jego twórczość, a ten cover w szczególności.

5. Linkin Park - Blackout



Krzyki i elektronika, brzmi idealnie.

6. Queen - Radio Ga Ga



Ta piosenka chyba najczęściej wpada mi do głowy. Dobre kilkanaście lat z tą piosenką :3

7. In Flames - Reflect The Storm



Krzyki krzykami, ale w tej piosence kryje się również delikatność ;)

A Wy macie jakiś swój muzyczny hit tego lata? ;)

24 komentarze:

  1. Ha, nie znam tylko 3 i 7 :P Shut up and dance też jest moim wakacyjnym odkryciem, raz odpaliłam sobie Spotify z randomowymi piosenkami no i zaczęła grać i mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam co trzy dni inny hit :3
    Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Walk The Moon jest moim poprawiaczem nastroju :D Zawsze mam problem z określeniem moich hitów, bo często mi się to zmienia, ostatnio rządzi u mnie Mela Koteluk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 jest świetna, lubię ten zespół, jest taki.. pozytywny ^^. Ja jakoś obecnie nie jestem na topie z muzyką więc się nie wypowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj z chłopakiem miałam "muzyczny wieczór" i słuchaliśmy starych piosenek, zarówno hitów z dzieciństwa, jak i klasyków w rodzaju Queen, Nirvany, The Doors itp. A z wakacyjno-radiowych hitów lubię "Treasured soul", "Supergirl", "Stole the show" xd

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w pracy radio cały czas jest włączone i to lokalna stacja, w której moja firma sponsoruje od czasu do czasu audycję. I jak kiedyś nie lubiłam tego typu radia, tak teraz uwielbiam go słuchać, ze względu na szeroki repertuar. Często grają nowości, ale równie często stare, poczciwe i nierzadko zapomniane już piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłabym sobą, gdybym w Twoim zestawieniu nie postawiła na Mansona XD Dla mnie zawsze lato to..Red Hoci. Tak po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie. Ja piłuję w kółko swoje ulubione płyty ulubionych wykonawców: Nirvana, Guano Apes, RHCP, Janis Joplin, Jimi Hendrix... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja odkryłam tego lata hicior z Kung Fury: True Survivor xd

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Shinodę :) Mansona też. o, jeszcze Queen? :D fajny secik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostre brzmienia, za którymi nie przepadam.. mimo wszystko czasem jestem zmuszana do słuchania głośniejszej muzyki i już się chyba pomału przyzwyczajam :) Jak dla mnie hit tego lata trzeba przypisać niezastąpionemu Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, tak :) dlaczego się skiepściło?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kilka ulubionych hitów - lecz niestety nie potrafię nazwać ich autorów - słucham bo mi się podobają :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z wymienionych tu utworów znam tylko Queen i Mansona. Ale zaraz sprawdzę resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko słucham muzyki, raczej nic mi się z tym latem muzycznego nie będzie kojarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprócz Queen niczego nie znam :o Chyba się starzeję!
    A co do przeboju lata, to albo od paru lat nie ma takich wyrazistych, albo po prostu przestałam to śledzić - patrz: Chyba się starzeję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoj a ja żadnej z tych piosenek nie znam :/ Chociaż niektóre jakby z nazwy kojarzę ;D Co do moich hitów lata, to może dziwnie to zabrzmi, ale ulubieńcem tych wakacji zostanie u mnie chyba pewien francuski chór, jest to właściwie muzyka z filmu "Pan od Muzyki", na prawdę piękna :D Poza tym męczyłam na początku też troszkę płytę akustyczną Kabanosa (idealna na długie podróże w moim przypadku) i jakby rozpoczęłam swoją przygodę z twórczością Lany Del Rey, nie najgorszą ma muzykę tak szczerze :D
    Pozdrawiam ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam utworków, ale chętnie posłucham czegoś nowego :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Manson nigdy nie przekonał mnie, że jest 'artystą' prawdziwym. I nie chodzi mi tu o tandetną wiarygodność, lecz o zwyczajne przeświadczenie, że jest postacią oryginalną z samego siebie oraz zwyczajnie natchnioną pozytywną energią. To wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubię słuchać radia, nawet niekoniecznie piosenek...

    OdpowiedzUsuń
  21. moje wspomnienia zawsze jakoś brzmią...zwłaszcza te letnie :)
    fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  22. MÓJ MIKE!
    Gościa uwielbiam - głos, teksty i te jego prace są cudowne! Mam w domu nawet stary krążek, jeden z moich ulubionych, "The rising tied". I na bieżąco śledzę, co się dzieje :).

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)