13.11.2014

257. Trochę spraw mniej ważnych.

Poczułam potrzebę pisania, ale nie wiem, o czym pisać^^ Przypuszczam więc, że będzie to post wielotematyczny.

____

źródło

Zaczęłam 6 sezon 'Chirurgów' (jestem na bieżąco, wiem xD) i po obejrzeniu 2 odcinków dałam sobie spokój. Dzień się jeszcze nie skończył, a ja nie chcę spędzić tych kilku godzin płacząc. Też tak przeżywacie seriale/filmy? Bałam się bardzo zakończenia 5 sezonu wcześniej wspomnianego serialu, poprosiłam chłopaka, żeby obejrzał ze mną ostatni odcinek i wyszło tak, że wypłakiwałam mu się w ramię (coś w stylu "Georgeeee uuuuuumaaaaaaarł"). Luby zniósł to dzielnie xD

____

To, że w Rossmannie jest promocja 1+1, już pewnie wiecie. Kupiłam sobie 2 lakiery, tusz do rzęs i kredkę. Chwyciłam za jeden z lakierów i... Jakoś nie miałam do niego szczęścia. Kolor ładny - pmarańczowy, wyrazisty, ale nie jaskrawy. Konsystencja zbyt rzadka, po 3 warstwach paznokcie wyglądały znośnie. Długo dobrze nie było, bo cierpię na dziwną przypadłość, która nie pozwala mi usiedzieć w miejscu i dlatego lakier na jednym z paznokci ucierpiał. Nie chce mi się teraz tego zmywać, za długo nad tym siedziałam.

____



tumblr
We wtorek pierwszy raz w życiu ciągnęłam za sobą torbo-walizkę(taką z kółkami) zamiast męczyć się noszeniem torby. Pomyślicie pewnie, że to nic szczególnego, ale ja zapamiętam na trochę ten dzień xD Podczas pokonywania jakiegoś krawężnika, torbo-walizka nieco się roztelepała, a ja, próbując ją opanować, wbiłam sobie paznokcia w palec. Było krwisto^^ Następnie po wejściu do klatki, przetrzymywałam drzwi, aby mój chłopak wszedł dalej z dwoma torbami. Tuż przy wejściu na klatkę siedział sobie pan ochroniarz. Tak byłam zajęta przytrzymywaniem drzwi, że nie opanowałam torbo-walizki, która zaczęła mi się przewracać. W efekcie wyglądało to tak, jakbym z tą walizką tańczyła. Na oczach chłopaka ("co ty tańczysz z tą walizką?"), który czekał na mnie i przytrzymywał drzwi widny oraz na oczach pana ochroniarza, który nie wiem, co robił, bo nie byłabym w stanie się wtedy na niego popatrzeć xD

____

Gastro mi się włączyło (raz w miesiącu mi się to zdarza, mogę zjeść wtedy nawet coś słodkiego), więc mówcie, co u Was, a ja wędruję do lodówki, miłego wieczoru! ;)

16 komentarzy:

  1. Miłego wieczoru, coś słodkiego i ja bym zjadła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę promocję, ale w sumie odpuściłam sobie skorzystanie z niej, bo nie chcę wydawać kasy, a na razie nie potrzebuję nic nowego, szczególnie w dwóch sztukach ;D
    Co do walizek na kółkach - też mam takie problemy, brak koordynacji rządzi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam "Chirurgów" <3

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriale, które ja oglądam, bądź już obejrzałam, raczej do ckliwych nie należą, bo czyż można płakać na "Dr. House'ie" albo "Grze o tron"? Na "Outlander'ze" też raczej nie i na "True Blood" również nie.

    Nie maluje paznokci, bo lakiery wysuszają płytkę, trudniej utrzymać długie. Od kiedy nie używam praktycznie żadnej chemii (odżywki to też chemia) za wyjątkiem kremu do rąk, paznokcie są wytrzymalsze, nie rozdwajają się, mimo iż mam pracę fizyczną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja w Rossmannie jest super. Uwielbiam promocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie wiedziałam o promocji 1+1 :)
    Chyba zaraz pobiegnę do Rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się odezwałaś. Czyżbyś była zajęta szkołą? Taniec z walizką? To musiało epicko wyglądać. "Chirurgów" nie obejrzałam w życiu nawet minuty, więc się nie ustosunkuję...ale podziwiam Cię, bo ja nie jestem w stanie obejrzeć więcej niż 2 sezonów jakiegoś serialu...Potem wszystko mnie nudzi.
    Co u mnie? Nic specjalnego, niestety. Poza tym, że chyba wracam do pisania...Trzymaj się, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jarek mnie zmotywował do nauki bo powiedział, że jak nie zaliczę to nie wróci :D

    ahh te seriale.. nie oglądam ich za bardzo ale poryczałam się nawet na Grze o tron xd w ogóle jakas beksa się ze mnie robi ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja płaczę regularnie na finałach seriali :( Ale pamiętam, jak wyłam przy wielu odcinkach House'a czy Chirurgów...
    A z tą walizką to beka straszna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamiętam swój pierwszy dzień, kiedy wybrałam się z walizką na kółkach. Aj, przygód też było :)
    Seriali żadnych nie oglądam, bo ... potem się wciągam. I zawsze muszę wiedzieć wszystko od samego początku do samego końca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka torbo-walizka to dobre rozwiązanie. :D Ja już mam dość noszenia tych walizek, toreb.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszyscy o tej promocji gadają, a ja mam do najbliższego prawie 50km i brak perspektyw na odwiedzenie :( ale i tak kosmetykow dużo nie używam, nie maluję się, to jakoś przeżyje to, że nie skorzystałam ;p filmów tak nie przeżywam, przeważnie je przesypiam ;p dlatego chłopak ze mną do kina iść nie chce bo mówi że jak mam spać to lepiej w domu, za darmo. :D za to przy książkach często płacze, a żeby było zabawnie nie czytam romansidel tylko kryminały i fantastykę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie wszamałam tiramisu.. domowe <3 słodko mi, oj bardzo!
    Mam nadzieje, że i Twoja gastrofaza ogarnięta :D
    Z walizką to i ja mam co tydzień jakieś przygody.. rozumiem cię w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi gastro włącza się dwa razy w miesiącu i zawsze po wypłacie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie skorzystałam z Rossmanowej promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy zdążyli skorzystać z promocji w Rossmannie tylko ja jak zawsze obudziłam się za późno ;p

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)