06.03.2014

201. Heeeej, wiosno!


Za oknem pochmurno, chłodno, więc gdzie ta wiosna?



Za namową Bobika bierzemy głęboki wdech, uzmysławiamy sobie, że mamy w posiadaniu tajemne siły oraz moce i przywołujemy najbardziej optymistyczną (według mnie) porę roku ;)

Co najbardziej lubicie w wiośnie? ;)

źródło
źródło

źródło 


źródło


źródło

źródło



Gdy będzie okazja, postaram się Wam pokazać moje wiosenne zdjęcia ;)

____

Jutro zaczyna się na dobre wkręcanie się w tryb uczelni. Mam kilka przedmiotów, z tylko 3 z nich wydają się ciekawe, będzie ciężko. Poza tym żyję wydarzeniami innej osoby, niektórzy faceci to szuje i debile, szkoda słów, szkoda nerwów. Właśnie, idzie wiosna, a ja w humorze wręcz grobowym. Nie wiem, skąd on się wziął... No dobra, wiem, kiedy się rozpoczął i od czego, ale od tamtych wydarzeń trochę czasu minęło, zazwyczaj już dawno byłam na właściwych torach. Cóż, kilka miesięcy miałam energicznych, sympatycznych i mimo wszystko pozytywnych, teraz czas na ten gorsze momenty. 

Uciekam się przygotować na jutro, trzymajcie się Misiaki ;)

34 komentarze:

  1. Ja w tym roku czekam z niecierpliwością na wiosenne promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie wiosenne zdjecia , bardzo lubie wiosne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na robale i pyłki, od których dostanę alergii... żarcik! czekam na słońce, piękne kwiaty, pogodę czysto rowerową i spacerową! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wiosna jest takim 'przygotowaniem' do lata - pojawia się słonko, zieleń, długie spacery... wiosna zawsze budzi we mnie poczucie,że 'muszę się wziąć w garść' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosne lubię swój rower... Wywalenie do szafy wielkiego płaszcza a la Armia Czerwona... Swoje urodziny... Optymistyczne promienie słońca... Nie lubie ogladać tego wszystkiego zza szyby szkolnej :( I lubie łazić w czarnych ciuchach na przekór tym wszyskim szczęśliwym ludziom, którzy przystrajają się w jakieś kwiatki i biele, od których już w lipcu mnie mdli. Wiosna jest całkiem miła. Są matury i wycieczki. A na koniec wakacje. Wiosna to taki adwent uczniaków.

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze lepiej 3 niż żaden :D ja w tym semestrze będę miała (chyba) całkiem fajnie.
    trzymaj się!
    i chcę Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosna jest chyba nawet fajniejsza niż lato ;) wszystko się budzi i rozkwita ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać wiosny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie będzie tak źle z tymi pozostałymi zajęciami, trzeba pójść i się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za udział w akcji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze z utęsknieniem czekam na wiosnę, bo wtedy wszystko zaczyna budzić się do życia i już tylko czeka się na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia fajne, ale z niecierpliwością czekam na Twoje! Szkoła...Ja w ostatnich 2 latach studiów nie miałam ani jednego przedmiotu, na który bym czekała, same nudy do odbębnienia były:( No i mam nadzieję, że niedługo przyjdzie dla Ciebie lepszy czas, więcej słońca=lepszy humor i te sprawy. Trzymam za to kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. Ja najbardziej lubię w wiośnie to, że wtedy startuje sezon żużlowy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię gdy dookoła jest dużo kwiatów, świeci słońce i od razu ma się lepszy humor :) Mam nadzieję że jednak nie będzie gorszych momentów i dobry humor powróci :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie przepadam jakos super za wiosna ,ale lubie to ze juz jest cieplej i nie trzeba nosic zimowych kurtke , rekawiczek i tak dalej .;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna to moja ulubiona pora roku :) Nie za ciepło i nie za zimno, wręcz idealnie na spacery.
    Niektórzy faceci do dupki, ale znajdziesz swój diament, obiecuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna to oczywiście początek sezony plenerowych koncertów, wycieczki szkolne (w tym roku szalone góry stołowe) i... słuchanie śpiewu słowika o 5.30 ranom stojąc na peronie w całkowitych ciemnościach. Już pierwszego słyszałam, więc wnioskuję że wiosna jest. No i początek sezonu na lody na Starym Mieście!

    OdpowiedzUsuń
  18. co najbardziej we wiośnie? Wiooosne :D

    Powodzenia na uczelni, ja też się męczę, ale już od lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie cierpię wiosny, ale lubię, gdy nadchodzi, bo to znaczy, że będzie lato.
    Btw, Ludożerca żyje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś zaobserwować mnie na moim profilu na facebook'u? Oczywiście jeśli chcesz :))
    https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosne u mnie akurat pogodnie ;) ale bez kurtki się nie obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  22. Początki wiosny są straszne. Zawsze dopada mnie depresja. Odżywam dopiero w połowie kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak pięknie wiosennie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. W wiośnie lubię to, że od wiosny jest bliżej do wakacji xD
    Ale lubię spacery z psem w piękne słoneczne dni :D
    No i powodzenia na uczelni!

    OdpowiedzUsuń
  25. Brrr uczelnia... Mam problemy z pogodzeniem dwóch kierunków, bo mi nie przyznali IOS i będę dokonywała w tym tygodniu akrobacji, coby pogodzić plany wtorkowe, nie sądziłam że mi to uniwerek wywinie w ostatnim semestrze magisterki...
    WJOsna, czyli Wiosna Jest Obowiązkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham to 2 zdjęcie :D Wiosna = ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  27. wlasnie tez sie musze dolac\yc do akcji :DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm wiosna piękne zdj pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna = ćwiczenia na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie już zaczęła się pogoda wiosenna. za oknem jest około 15 stopni więc całkiem spoko:P Na balkon jak się wyjdzie to sloneczko fajnie praży.. Zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wiosna wygląda u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie już wiosna zawitała:))

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)