9.08.2013

130. Mała zmiana... + "Mistrz" Kierownicy cz. II

...a dla mnie także świetna! Poprosiłam Égotiste o zrobienie nagłówka na mojego bloga. Zaprezentowała mi dwa, równie piękne, na razie chwalę się pierwszym. Jak Wam się podoba? :)

A teraz zmiana tematu na mniej przyjemny. Nie, nie chodzi o pogodę, jaka jest, każdy widzi, za bardzo się nie zmieniła od wczoraj.


Oglądałam kiedyś filmik na YT przedstawiający wyczyny rosyjskich kierowców, wszystko rejestrowane z kamer zamontowanych w samochodach. Była tam scena - ot, zwykłe czekanie na zmianę świateł. Kierowca, który miał kamerkę, musiał się najpierw nieźle zdziwić, a potem wkurzyć, bo samochód przed nim zaczął cofać jak gdyby nigdy nic i w końcu natrafił na opór w postaci jego auta. 
Dzisiaj miałam nieco podobną sytuację. Miałam zamiar wyjechać z miejsca parkingowego, gdy nadjechał inny samochód. Facet w nim zaczął cofać wprost na mnie, myślał chyba, że zmieści się obok, z prawej strony. Żeby uniknąć stłuczki skręciłam mocno kierownicą w lewo, niestety zbyt mocno, a w sam raz do tego, żeby wysłać zderzak mojego auta na spotkanie ze zderzakiem samochodu zaparkowanego z lewej strony. Na szczęście nic się nie stało, ale byłam mocno roztrzęsiona. Głupio mi, że straciłam opanowanie ze strachu i nie pomyślałam o ostrożności. Mam nauczkę, ale debili się przecież nie pozbędę, a szkoda.

Kupiłam ostatnio pękający lakier w Golden Rose, ale jakoś na paznokciach szału nie ma. 


Czerwony kolor zrobił się bordowy. Zobaczę innym razem, jak to będzie wyglądać na innych kolorach.

Rozpoczęłam proces topienia się, zaraz idę go zastopować, bo wyruszam do Nekoke. Trzymajcie się! ;)

37 komentarzy:

  1. Ja niestety nie jestem kierowcą, ale mój Pawciu jest opanowany, a ja klnę jak szewc ;D ale obok

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, kotki od Pusheen, słodko!
    Rosyjscy kierowcy znani są z głupoty. Po to zresztą ludzie mają tam kamery w samochodach - żeby mieć dowody, bo inaczej nic się nie wyegzekwuje.
    Nie powinno Ci być głupio, że spanikowałaś, każdy ma chwile słabości, a co gdyby na przykład tamten idiota przygazował? Głupich ludzi stać na wiele...
    Całkiem nieźle ten lakier wygląda, może byłby w stanie zamaskować to, że nie potrafię równo pmalować paznokci, muszę się mu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co racja to racja niektórzy nie powinni w ogóle mieć prawa jazdy. Do jazdy potrzebna jest jednak wyobraźnia i zdolność przewidywania skutków.
    Może na innym kolorze lakier będzie się prezentował lepiej, bo teraz trochę zbyt ponuro..
    Co do nagłówka jest bardzo ładny, tam gdzie koty musi być ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nagłówek! :D
    A co do lakieru, miałam pękający ale jakoś ostatnio wolę jednokolorowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z pękających lakierów korzystam tylko z koloru czarnego, a to też bardzo rzadko ;)
    Co do tej "przygody" - idiotów nie brakuje, a już szczególnie na drogach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że spanikowałaś, to nie Twoja wina, że facet nie pomyślał. I tak bardzo dobrze poradziłaś sobie, nie rozbiłaś przez to samochodu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten nagłówek bardzo podoba, pasuje mi do Ciebie także jestem jak najbardziej na TAK. No debile na drodze niestety zawsze będą, w sumie debile są wszędzie :] mało pocieszające. Wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nagłówek >>> wszystko
    ja, mimo że jestem pasażerem, klnę jak szewc, z kolei Robert jako kierowca jest opanowany, rozważny, widzi wszystko i wszystko przewiduje. z tego właśnie powodu zastanowię się milion razy zanim zdecyduję się na prawo jazdy (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten nagłówek! Ta to ma pomysły na takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój tata powiedział, że nie musi rosyjskich filmików ogladać, bo on takie ekscesy widuje codziennie na drodze.
    https://www.youtube.com/watch?v=3lkrTR8ws5w
    Ale tak to chyba nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek bardzo spoko :)
    co do kierowców... to najbardziej wkurza mnie to, że nie stanowią zagrożenia tylko dla siebie. ale i dla kompletnie przypadkowych osób. najbardziej rozwaliła mnie sytuacja chyba sprzed miesiąca jak pijany kierowca wjechał w kobietę z wózkiem (z dzieckiem). matka dziecka zginęła na miejscu. maluch cudem przeżył...

    OdpowiedzUsuń
  12. hah z tymi kierowcami tak bywa..;) mam prawko ale jakos nie jeżdże, choc czasem jak tak patrze jak jezdza niektórzy to sie robi ciemno jasno i przed oczami życie Ci mija w jednej sekundzie xD az tu otwierasz oczy i lapie Cie zdziwko- "o!Jeszcze zyje! ":D:D
    foty pokaże, ale nie wiem kiedy będę miała remoncik, więc będzie trzeba poczekać;p
    a jeżeli chodzi o pesymizmm- tak własnie działa-wszystko staje sie obojetne i nijakie..
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hah z tymi kierowcami tak czasem bywa.Mam prawko ale jakos nie jezdzę, siedze obok:P choc patrzac z boku na niektorych kierowców tooo.. momentami robi sie ciemno jasno zamykam oczy -zycie mi przelatuje przed oczami :D a po otworzeniu -zdziwko- "O! jeszcze zyje!;D"
    Fotki pokoju po remoncie będą na pewno aaale;p jeszcze nie wiem kiedy- remont dopiero w planach.
    Hm jezeli chodzi o pesymizm to tak włłasnie dziala, wszystko jest nijakie i bez sensu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Idiotów zawsze za dużo, jeden taki wziął koleżankę mojej mamy "na cykora" i musiała wjechać do rowu, aby jej nie staranował, a palant pojechał dalej nawet nie zwolnił. Też kupiłam taki lakier, i rzeczywiście, kolor czerwony jest fatalny, ale czarno-biały wychodzi całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jeszcze do prawa jazdy brakuje 2 lat, ale czesto jezdze z kims samochodem i spotykam sie z glupota innych. Zastanawiam sie kto niektorym dal prawo do jazdy...

    OdpowiedzUsuń
  16. R. w taki sposób zarobił ostatnio 1200 zł :) Ale masz rację idiotów nie brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny nagłówek :) Mnie się bardzo podoba.
    Jakaś chora sytuacja z tym facetem. I jeszcze Ty poniosłaś straty... to się nazywa sprawiedliwość :/ Dobrze przynajmniej, że nic poważniejszego się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  18. super nagłówek! <3 A z GR sa słabe te lakiery pękające..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagłówek jest słodki! Ten cytat o przeklinaniu w aucie jest taki prawdziwy, ile razy jadę gdzieś z koleżanką to obie rzucamy przekleństwami, mimo tego, że ona prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. nagłówek jest świetny! :D uwielbiam rysunki z tym kociakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagłówek - ajć Linkin Park <3 Uwielbiam tą piosenkę!
    Co do kierowców to jest wielu nieodpowiedzialnych, głupich i nierozsądnych i każdy z nas na takiego trafi prędzej czy później. I nie martw się tym że straciłaś na chwilę głowę - to normalne w takich sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny czerwony pękacz to wibo crocodile nails, ale nie wiem czy jest jeszcze dostępny...

    OdpowiedzUsuń
  23. I zrobiło się kocio! :D I tak mnie wyprzedzasz w drive'rskich popisach, bo ja nawet prawka nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten nowy nagłówek jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nagłówek jest świetny :) Niektórzy na ulicy doprowadzają do tak głupich sytuacji, że kierowca zupełnie innego samochodu, który nie jest nic winny nie wie jak postąpić. Niestety, debile znajdą się wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo nagłówek świetny! lubię takie proste! :)
    ja bym chyba dostała zawału na Twoim miejscu, dlatego nawet nie próbuję stratować na prawo jazdy, przynajmniej na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny nagłówek! :D
    Czytając takie opowieści cieszę się, że nie mam prawa jazdy. Jeszcze. Gdyż z racji, że mam wszędzie daleko, w końcu na prawko muszę iść >.<

    Z tym lakierem, trochę wprawy i będzie ok! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Qrcze, uważaj na siebie!:/. Samochodem najlepiej jeździć w Irlandii. Tam przeklinają tylko obcokrajowcy, bo miejscowi to siła spokoju:D.

    Nagłówek bardzo sympatyczny;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tu ładnie :)
    Rosja? Rosja to stan umysłu ;D
    Ten lakier jest fajny, ale trzeba mieć długie pazury.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem beznadziejnym kierowcą :D
    Ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlatego jeżdżę rowerem, buahahaha. Nie no, na debili można trafić niestety wszędzie i cóż zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  32. łoo ile miłych słów się tu naczytałam! kilka minut roboty, a człowiek się taki doceniony czuje ;p
    dziękuję :)

    aa ja kierowcą nigdy nie będę właśnie z tego powodu, że to na mnie by przeklinano.. ja nawet roweru dobrze nie prowadzę xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Idiotów na drogach jest za dużo!;x a było pozwolić żeby walił skoro ma za dużo kasy :/ chociaż auta szkoda:/
    Nagłówek świetny!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Parkowanie, potem wyjeżdżanie z parkingu... za dużo jest samochodów, ciężko manewrować przy takim zagęszczeniu. Dobrze, że skończyło się tylko tak. A w Rosji nic nie przebije tego, co się tam dzieje :D

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)