16.12.2013

177.

Jak by tu zacząć.

dokocamy! źródło

Pracy zaliczeniowej, o której pisałam w poprzedniej notce, nie skończyłam - stworzyłam ponad 8 stron. Nieco zirytowała mnie zmiana pierwszego terminu oddania jej, nie chciałam pisać szybko i na odwal, oddając w efekcie coś średniego. Ma to być referat na 15 stron, a ja chcę mieć jakąś logiczną koncepcję, posprawdzać pięć razy, poprawić błędy i dopiero oddać. Siedzenie cały weekend przy komputerze i wlepianie oczu w elektroniczne wersje książek skończyło się na tym, że spałam 3 godziny, wczoraj byłam nieprzytomna, dzisiaj też jestem. Zrobiłam chłopakowi obiad 1,5 godziny za wcześnie. Następnie stwierdziłam, że żarcie nie może się zmarnować, więc sobie troszkę wezmę. Nie zdążyłam nawet pomyśleć, jaką mam z siebie bekę, a już wrzuciłam do sosu klucze do mieszkania xD

Jutro wf. Oby wszystko było ok, a pani miała dobry humor. Czasami nie rozumiem bab. Facetów też nie. Bo jak można pisać do swojej wybranki serca, że chce się, aby miała rozstępy po ciąży? Co innego, gdyby napisał, że nawet gdyby je miała, to i tak będzie dla niego piękna etc.

____

Rypnę Wam I część Grudniowych Cytatów. Może akurat ktoś się ze mną jakimś ciekawym podzieli ;)

Dzień 1: Cytat, który towarzyszy wam, na co dzień.

"Powodzenie nie trwa wiecznie, a porażka nie jest katastrofą."

Dzień 2: Cytat z ulubionej piosenki.

Jest ich sporo, ale niech będzie ten: "The Other Me Is Dead. I hear his voice inside my head…We were never alive, and we won’t be born again."

Dzień 3: Cytat, według którego staracie się żyć.

"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno. "

Dzień 4: Cytat o życiu.

"Życie jest to opo­wieść idioty, pełna wrzas­ku i wściekłości, nic nie znacząca."

Dzień 5: Cytat o miłości.

"Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości. "

Dzień 6: Cytat z książki.

"Tylko że ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze." Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Dzień 7: Cytat z filmu.

"Kopernik była kobietą". Seksmisja

Dzień 8: Cytat z serialu.

"Bycie częścią czegoś wyjątkowego czyni cię wyjątkowym."  Glee

Dzień 9: Cytat wypowiedziany przez ulubionego aktora.

"Jesteśmy, kim jesteśmy. Sumą naszych niedostatków." Alan Rickman

Dzień 10: Cytat wypowiedziany przez ulubionego muzyka.

"You can't be afraid of people willing to hurt you, cause if you fear life then you will never live." Chester Bennington

Dzień 11: Zabawny cytat.

"To, że two­ja wrażli­wość uczu­ciowa mieści się w łyżeczce do her­ba­ty, nie świad­czy o tym, że wszys­cy są tak upośledzeni. " Hermiona Granger

Dzień 12: Cytat, który was motywuje.

"Zawsze bądź pierwszorzędną wersją siebie, zamiast drugorzędną wersją kogoś innego."

Dzień 13: Cytat, który zawiera w sobie wiele prawdy.

"Szcze­rego wyz­na­nia nie trze­ba ubierać w piękne słowa. "

Dzień 14: Bardzo popularny cytat.

"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."

Dzień 15: Cytat, który wydaje się dla was niezrozumiały.

Z każdego cytatu da się coś wyciągnąć :)

____

Idę zaraz znowu szykować obiad, teraz to już może kolację, myć się i spać, bo nie ogarniam, matko i córko xD Dobrego wieczoru, śpijcie dobrze ;)

14 komentarzy:

  1. Też zawsze miałam takie założenie, ale jednak wychodziło na odwal ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat z "Seksmisji" mistrz :D
    Podoba mi się też ten z dnia 14. - jest taki prosty, ale prawdziwy.

    Powodzenia w pisaniu pracy! Wyśpij się w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy cytat może być pocieszający w te gorsze dni, poza tym Harry Potter i Chester - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne gdzie ty znajdujesz takie zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam takie podejście do referatów, taki sam na 15 stron mnie czeka w piątek, na szczęście mogłam sobie nad nim posiedzieć 2 tygodnie, to jest komfort.. Szkoda, że Tobie się tak trafiło :( Hmm, dziwne z tymi rozstępami, też czasem nie ogarniam facetów xD
    Ładne cycaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie raz robiąc różne prace też tak mało sypiałam i wiem jak to można dziwnie zachowywać się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką cytatów, ale te, które przytaczasz, są niezłe:) Do mnie pasuje cytat 3-staram się żyć właśnie według niego. A co do pracy, o której piszesz-oczywiście, lepiej wszystko zrobić wolno, posprawdzać etc., ale ja tylko tak gadam, bo najlepiej pracuje mi się szybko, pod presją czasu, najlepiej na ostatnią chwilę. Kiedy mam więcej czasu, za bardzo się rozdrabniam nad tym, co mam zrobić, np. jeśli to coś pisemnego, to trzydzieści razy zmieniam słowa, przecinki itp...Mam nadzieję, że w przerwie świątecznej odpoczniesz, wyśpisz się i wrócisz do formy, bo to podstawa! Życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny cytat o życiu *.*
    no i oczywiście piąteczka za Hermionę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale duży kotek. Ale jest z Ciebie nieogar, może idź się wyśpij. XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne są te cytaty. Sama mam zeszyt w domu z cytatami. Dopisze do swojej listy, te które są tu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahah, za każdym razem coś nie tak z tymi kluczami. Tylko ich w końcu nie zgub przez swoje nieogarnięcie. Referat na 15 stron? OMG! Podziwiam! Po takiej przerwie od pisania przymusowych rozprawek, wypracowań etc nie wiem, czy dałabym radę XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój chłopak powiedział, że rozstępy powinna mieć każda kobieta i tyle, dziwny jest. :P
    z tymi kluczami dobra akcja, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja.. klucze w sosie? :d Meeega! Żelazo przyswoiłaś, co? :D
    Podoba mi się ten cytat o 3 godzinach i jednej minucie, taki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)