31.12.2013

182.


źródło

Z przyczyn niezależnych ode mnie nie przebywam w ogóle na kompie. Wczoraj mój tato wymyślił sobie malowanie kuchni, zajęło to z 8 godzin, dodając do tego sprzątanie. Niedziela? Niespodziewani goście.

Dzisiaj życzę Wam udanego sylwestrowego wieczoru, bez względu na to jak go spędzicie. Jeśli będziecie sami, myślami spędzę z Wami chociaż chwilę. W Nowy Rok wejdźcie z zapałem i wiarą w siebie oraz swoje możliwości. Może nie wszystko jest dla Was, ale możecie sporo. Po swoje marzenia gońcie z ochotą i przygotowaniem na pracę, bo czasami trzeba uczynić jeden krok, by to zdobyć. Życzę Wam też miłości w każdej postaci, uśmiechu na twarzy, zdrowia każdego dnia.

Do zobaczenia w Nowym Roku ;*

21 komentarzy:

  1. tobie tez wszystkiego najlepszego w nowym roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również dużo szczęścia i powodzenia w 2014 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak bywa :) Dziękuję bardzo i wzajemnie :)
    Chciałam tylko wspomnieć jeszcze, że napisałam post, który w moim odczuciu Ciebie zainteresuje. Nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę na wyrażenie własnego zdania. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku myszko ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie też udanego Sylwestra;p i szczęśliwego nowego roku;p

    OdpowiedzUsuń
  6. do zobaczenia w nowym roku :D wszystkiego czego sobie życzysz :)
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za życzenia, przydałoby mi się to, o czym piszesz:) Znam ból braku możliwości skorzystania z kompa, ostatnio oba moje komputery naprzemiennie się psuły i byłam odcięta od pisania:( Ja Tobie życzę, by ten rok był dla Ciebie bardzo udany, by i naukowo, i miłośnie wszystko się układało, byś nie traciła optymizmu, bo mogłabyś nim obdzielić mnóstwo ludzi:) Uściski.
    PS. Wielkie dzięki za kartkę, z przyczyn ode mnie niezależnych dostałam ją dopiero dziś. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. wzajemnie! Oby 2014 był wyjątkowy i niezapomniany, bogaty w cudowne i radosne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego roku! Samych sukcesów, niezapomnianych przygód :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby ten rok był najszczęśliwszym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra pora na malowanie, nie powiem! :D Szczęśliwego, Kocia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma za co , ja takze dziekuje twoja tez bardzo mi sie podoba.;)

    wzajemnie.;*

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak to już bywa, najgorsze są nieoczekiwane prace, które mamy do wykonania, ale co zrobić :)
    wszystkiego naj w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ogarnąć to jedzenie "śmieci" - dobrze to ujęłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze względu na to, że na składanie życzeń za późno to czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sylwester z Eweliną to już tradycja ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze wiecej szczescia w 2014 niz w 2013! sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie również, wszystkiego, co lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli rok się zaczyna źle, to czy taki też będzie?

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)