9.12.2012

17. Post pomikołajkowy.

Już po Mikołajkach, powoli przybliżamy się do Wigilii, podczas której (zależy od zwyczaju) pod choinką pojawiają się prezenty. Puściłam wodze fantazji i nieco z przymrużeniem oka przedstawię wam listę rzeczy, które chciałabym dostać ;)

1. Dzień wolnego.


limanowa.wordpress.com
Jeden dzień leniuchowania z książką, telefony wyłączone, brak myślenia o zobowiązaniach, łażenie w piżamie...

2. Setka książek.
wprost.pl
Albo jeszcze więcej! Czytanie to moja ulubiona forma relaksu, a książek nigdy za wiele.

3. Nokia Lumia 610
gsmnation.com
Nie jestem gadżeciarzem, ale... Nie zależy mi na najlepszych specyfikacjach, po prostu ten telefon bardzo mi się podoba.

4. Honda CR-V
bestcartechnology.com
Co z tego, że prawo jazdy mam dopiero od roku, te auto podoba mi się już od kilku lat. Każda kolejna generacja samochodu jest coraz lepsza. Oczywiście co mi po aucie, skoro nie będę miała za co je zatankować, więc poproszę także bak do pełna ;)

5. Bilety na koncert Linkin Park
muzyka.interia.pl

W tym roku byli w Polsce, ale ja byłam w tym czasie na weselu, a wcześniej pojechałam na Ursynalia. Linkin Park to mój ulubiony zespół, więc koncert byłby spełnieniem moich marzeń.

6. Wiele rodzajów herbat.
ceyontea.com
Herbata umila mi zimne dni, poprawia humor... Same pozytywy :)

A co wy chcielibyście dostać? :)

16 komentarzy:

  1. ja liczę jak co roku tylko i wyłącznie na kasę, wtedy kupuję sobie tylko to co mi się podoba i chcę.
    fajny blog, zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tego, co oferujesz-1,5, a szczególnie 6. Kocham herbaty! A od siebie dodałabym:tydzień w Toruniu i Wrocławiu, miłość życia, worek pieniędzy, iPhone'a 5...itp.,itd.
    Przyjęłabym Cię, ale z miejscem byłoby szczupło:) Zresztą mogłabyś się zdziwić, jak mieszkam...

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. I chciałabym jeszcze kolację z moimi ulubionymi żużlowcami, aby lepiej ich poznać.
    PPS. Jesteś kochana, gdybym mogła, przytuliłabym Cię!:) A co tam, na odległość chyba też mogę:) No to przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  4. herbaty, uwielbiam herbaty! chcę je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa, uwielbiam herbaty :)

    Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój adres nie jest żadną tajemnicą, pannadarcysia@gmail.com
    Przepraszam, że nie odpisałam wcześniej, mamuśka wygoniła mnie sprzed kompa.
    PS. Tępa jestem, nie załapałam, o co z tym adresem chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w sumie nie wiem co bym chciała dostać;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata i książki - to idealne połączenie. Co do wolnego, to nie mogę narzekać. Do końca grudnia na uczelni muszę pojawić się jeszcze zaledwie 5 razy, ale wolne zarezerwowałabym dla Lubego, żebyśmy mogli poświęcić dzień na błogie lenistwo we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocia jaki swietny blog!!!:}buzi::*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam wymagań:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze wszystkich życzeń najtrudniej o zrealizowanie tego z samochodem. Samo dostanie samochodu to jeszcze nic, bo potem trzeba go utrzymać. Nie to co telefon, który karmi się tylko prądem. Ale marzenia trzeba mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam ;) Ale wszystko w swoim czasie dlatego :D

      Usuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)