6.01.2013

32. Ciągle w głowie mi siedzi...

...piosenka Alter Bridge "Blackbird", kiedyś już ją tu wstawiałam. Tekst, gitarowe solówki, sposób zaśpiewania, po prostu cudo.

Chciałam zrobić zakupy, ale nie miałam ochoty wychodzić z domu. Jednak od czego jest internet? W internetowym sklepie Moodo zaopatrzyłam się w sukienkę na studniówkę. Wcześniej miałam chęć na gotycką, bardzo ozdobną, ale potem stwierdziłam, że przyda mi się mała czarna, która będzie nadawała się na wiele okazji.

sklep.moodo.pl


sklep.moodo.pl

Jeśli już jestem w tym temacie, muszę powiedzieć, że uwielbiam bransoletki typu handmade ;)


Teraz noszę tylko tę pierwszą czarną, ale w planach mam zakup kilku innych:

allegro.pl

Denerwuje mnie przedłużające się lenistwo xD Znowu wygrzebuję się z łózka koło 12, znowu z jakimś słaby m humorem, znowu z piosenką w głowie. Nie mogę doczekać się Ursynaliów, bilet mam, czeka mnie niezła zabawa, ale to dopiero pod koniec maja. Za tydzień na Placu Defilad gra Hunter, nieziemsko ;)

Będzie dobrze :)

15 komentarzy:

  1. Bransoletki handmade są najlepsze! i najbardziej oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie doceniałam bransoletek, ale im dłużej siedzę na blogspocie, tym więcej znajduję blogów z handmade i coraz bardziej mi się podobają ;) Lenistwo wynika najprawdopodobniej z braku słońca i takiego zapętlania się. Jak tylko poprawia się pogoda, to sama chętnie wstaję z łózka, albo robię coś bardziej aktywnego, niż przemieszczenie się z łóżka przed komputer ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka niezła:) A Mac to dno! I jako propozycja na randkę, i ogólnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga http://vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze morze umarłam, padłam i nie wstałam :D
      To co Kocia, może morze? :)

      Usuń
  5. bardzo ładna ta sukienka :) serio. ja też wstaję o 12, trzeba korzystać z wolnego! :D

    szkoda, że koleżanki szybko uciekły z sylwestra :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jak najbardziej idealna na studniówkę, sama miałam małą czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak bym chciała mieć teraz wolne ;)
    Po tych świętach też mnie lenistwo napadło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też, gimnazjum to najgorsza szkoła jaka tylko mogła istnieć -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest bardzo ładna, zwłaszcza tył na plecach mi się podoba ^^ a co do lenistwa..ze swoim już nawet nie walczę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z Moodo małą czarną :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest genialna, nigdzie nie mogę na taką trafić.:/

    OdpowiedzUsuń

Wędrujący Ludziu,
Miło mi Cię tutaj zobaczyć. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało moje wypociny ;)
Jeśli zechcesz zostawić komentarz, to nie spamuj, nie używaj wulgaryzmów i podpisuj się, jeśli nie posiadasz profilu na Bloggerze.
[Anonimowe komentarze bez podpisu usuwam :)]
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba, z chęcią będę odwiedzać go częściej.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)